Einde stage - Reisverslag uit Souillac, Frankrijk van Kristian Verhoef - WaarBenJij.nu Einde stage - Reisverslag uit Souillac, Frankrijk van Kristian Verhoef - WaarBenJij.nu

Einde stage

Door: Kristian

Blijf op de hoogte en volg Kristian

21 Augustus 2010 | Frankrijk, Souillac

En ja hoor dit is mijn laatste verslag vanuit het midden van Nederland.!! Gister ben ik samen met thomas vertrokken uit het franse warme land, terug naar ons eigen kikkerlandje!

De laatste paar weken heb ik mijn blog niet meer bijgehouden want het was zo ontzettend druk en de internetverbinding was ook niet meer zoals het geweest was. Helaas!! vandaar dat ik zo lang niks meer van me heb laten horen.! Wel kan ik jullie vertellen dat het hoogseizoen geweldig leuk en gezellig was. Ik had een super team en heb ook nog wat zeeuwse woorden geleerd.!! Als je druk aan het werk bent dan besef je niet dat het loei en loei druk is en dat je eigenlijk helemaal gebroken bent. Uiteindelijk was het seizoen voorbij op 13 augustus en brak de rustige periode aan. Op dat moment besefte ik dat ik helemaal kapot was en dat het bijna voorbij was.!! Gelukkig maar ook wel heel jammer, de mensen en alle medewerkers ga ik echt ontzettend missen. Ik ben geweldig goed verzorgd qua eten enz.. In een woord geweldig! Op 19 augustus was het toch echt tijd om mijn stacaravan op te ruimen en mijn kleding in te pakken! En dat viel best wel mee..! Was trots op mezelf dat het allemaal in mijn koffer paste. En 20 augustus was de datum dat ik samen met thomas terug zou gaan naar ons eigen landje.. Na een paar krokodillen tranen van collega's zijn we in de auto gestapt op weg naar het vliegveld..!!

Om 3 uur arriveerde we op vliegveld bergerac. Om vervolgens nog 5,5 uur te wachten voordat ons vliegtuig er was!! En dat duurde wel even hoor... dan duurt wachten opeens heel lang.. Helemaal na 5 maanden keihard werken. Dan is stil zitten heel vreemd. Rond half 7 konden we gaan inchecken en jawel hoor... Kristian had 6 kilo teveel mee genomen... En moest dus 40 euro betalen.. nou ja zo gezegd zo gezwegen en 40 euro betaald en we konden inchecken. En de wachtzaal was super gezellig.. leuk ingericht enz... Tenminste in onze fantasie dan, want ik heb nog nooit zo'n beroerd vliegveld mee gemaakt.. maar daar kun je allemaal mee leven als je na 5 maanden naar huis toe mag!!

Na een vliegreis van 1,5 landde we op nederlandse bodem... En daar stonden onze ouders, zussen enz.. op ons te wachten! En daar eindigde ons franse avontuur!!

In een woord... Geweldig...

Ik wil iedereen bedanken die meegeleefd heeft doormiddel van kaarten mailtjes etc... Het was super... Tot zover mijn reisverslag

VIVE LA FRANCE!!

  • 21 Augustus 2010 - 15:45

    Gabrielle:

    Hee Kris!

    Mooi dat je het zo leuk gehad hebt! :D Ik ben ook bezig met de laatste loodjes! Yiehaa volgende week zondag ook weer naar Nederland, samen met Sandra :-)

    Tot 1 september, back 2 school!

    Xxxx

  • 23 Augustus 2010 - 14:03

    Lars:

    Hee kris!

    Zo dus jij bent nu thuis;), heb je nog geprobeerd te bereiken alleen heb ik je oude nr nog volgens mij dus waardeer snel me mobiel ff op en bel je snel op je huis nr wel even, spreek je snel;)

  • 24 Augustus 2010 - 17:36

    Mam:

    Eindelijk weer leven in de brouwerij.............! Welkom thuis!!
    pap en mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kristian

Ik ben student aan de NHTV in Breda en ik studeer daar International Theme Park and Attractions management. Voor mijn studie woon in nu in Orlando Florida, en voor de mensen die echt niet weten waar dat ligt. In de United States of America. Wil je meer weten en op de hoogte blijven kijk dan gerust even rond hier op mijn reisdagboek! Groeten Kristian

Actief sinds 15 Feb. 2010
Verslag gelezen: 494
Totaal aantal bezoekers 16042

Voorgaande reizen:

09 Januari 2014 - 08 Augustus 2014

Internship at Walt Disney World Resort

01 April 2010 - 21 Augustus 2010

Vive La France

Landen bezocht: