Hoogseizoen - Reisverslag uit Souillac, Frankrijk van Kristian Verhoef - WaarBenJij.nu Hoogseizoen - Reisverslag uit Souillac, Frankrijk van Kristian Verhoef - WaarBenJij.nu

Hoogseizoen

Door: Kristian

Blijf op de hoogte en volg Kristian

09 Juli 2010 | Frankrijk, Souillac

En er zijn al weer 4 weken voorbij. En het gaat ontzettend snel. Het team is ondertussen al helemaal compleet en we zijn nu al een week officieel begonnen en bezig aan het hoogseizoen. Het is ontzettend leuk en het team is super gezellig!! De dagen zijn heel anders dan hoe het eerst was, ik ben een groot gedeelte van mijn vrijheid kwijt, niet in de verkeerde zin maar je bent nu in een team en je kan niet zomaar meer alles doen... Alles gaat in overleg maar het gaat super goed en het is heel gezellig... We hebben allemaal andere karakters, maar dat maakt het team juist heel erg leuk en goed. We vullen elkaar echt heel goed aan... Elke ochtend hebben we kinderfeest en junioren feest. Daarna gaan we met ze alle warm eten in de middag, gezellig aan de grote tafel. En daarna hebben we een middag activiteit zoals trefbal of slagbal. Aankomende week spelen we de musical ruth! De talentenjacht komt er ook aan, dat ga ik samen met Annemieke presenteren en dat komt helemaal goed! Tot nu toe is het nog helemaal niet zo druk op de camping, volgende week staan er 1200 man, nu is het nog heel rustig.

Vorige week donderdagavond hebben we verschrikkelijk slecht weer gehad, echt heel beroerd. Het team was net aangekomen en het was erg gezellig totdat het opeens behoorlijk begon te lichten in de lucht!.. Nou komt dat hier heel erg veel voor en is het nooit zo'n groot probleem. Totdat het opeens heel hard begon te waaien en de wolken begonnen te kolken, of hoe je het ook wilt noemen. Heel heftig, iedereen in paniek rennen naar de tenten en opeens barstte het helemaal los. Ontzettend veel onweer en regen, we hebben al veel slecht weer gehad, maar dit was de klapper!! De volgende ochtend was de was tent ook over het hele medewerkers kamp gewaaid en moesten we de troep gelijk opruimen!... .. MAar iedereen zat toch gelukkig heelhuids aan het ontbijt!!... Nou ik spreek jullie snel weer.. en tot BLOGSS!!

  • 10 Juli 2010 - 15:10

    Zus:

    Wat een weer is het bij jullie geweest dan zeg! Hier is het nu heel erg warm. 35 graden en hoger. Straks gaat het bij ons onweren. Veel plezier morgen met de finale als je die gaat kijken. Heel veel groetjes van mijn collega's die nu naast me zitten!! Geniet nog effe van je leuke tijd daar en dan vinden wij het weer heel erg leuk als je weer thuis komt!!

  • 11 Juli 2010 - 11:49

    Mam:

    ook al zulk noodweer gehad! Wij gisteravond. Waren net bij cora geweest en net op tijd thuis voor het losbarstte! Wel geweldig mooi hoor, die bliksemschichten! Nog een heel fijne tijd op je stageplek en voor volgende week: Zet 'm op!! nog 6 weken te gaan dus nog 6 weken veel plezier en doe tante Corrie de groeten van ons. Pap en mam dikke kus

  • 11 Juli 2010 - 14:59

    Cora-tante:

    Ha die neef! Ja, wij hadden slecht weer, net als jij. Zo zie je maar weer, weer of geen weer, het is overal weer het hetzelfde. Ik vind het fijn dat je het zo leuk hebt in France en dat ik allemaal mooie verhalen hoor. Dikke kus van mij, er komt trouwens zo weer onweer aan, hoop dat het hier een beetje afkoelt want je lieve tantetje smelt bijna.

  • 07 Augustus 2010 - 19:38

    Tante Baarn:

    Lieve neef, je hebt vast geen tijd om dit te lezen. Wat lijkt t al lang geleden dat we bij je waren. Nu kom je al bijna thuis, over 2 weken zit je weer in ons kikkerlandje, zal best wennen zijn. Nou hou je van kikkers dus dat scheelt!! Hou nog even vol, A Bientot. xx

  • 13 Augustus 2010 - 15:18

    Hanneke:

    Kris! :D
    Je bent al bijna weer thuis! Nog een weekje, yeah!
    xx

  • 18 Augustus 2010 - 17:40

    Je Lieve Tante Uit H:

    dknufxxxxag lief kind! Nog een paar daagjes en je bent weer thuis, kan ik je weer lekker pakken!!!! We hopen dat je een goeie terugreis hebt. Ik hoop je gauw te zien, bij ons in de hete aug zon!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kristian

Ik ben student aan de NHTV in Breda en ik studeer daar International Theme Park and Attractions management. Voor mijn studie woon in nu in Orlando Florida, en voor de mensen die echt niet weten waar dat ligt. In de United States of America. Wil je meer weten en op de hoogte blijven kijk dan gerust even rond hier op mijn reisdagboek! Groeten Kristian

Actief sinds 15 Feb. 2010
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 16045

Voorgaande reizen:

09 Januari 2014 - 08 Augustus 2014

Internship at Walt Disney World Resort

01 April 2010 - 21 Augustus 2010

Vive La France

Landen bezocht: