Verhuizen! - Reisverslag uit Souillac, Frankrijk van Kristian Verhoef - WaarBenJij.nu Verhuizen! - Reisverslag uit Souillac, Frankrijk van Kristian Verhoef - WaarBenJij.nu

Verhuizen!

Door: Kristian

Blijf op de hoogte en volg Kristian

07 April 2010 | Frankrijk, Souillac

Ja en het is zo ver!... We moesten onze mooie villa verlaten en oo wat een gemis... de lekkere douche de goede keuken en het lekkere bankstel!... Enz.. Enz.. ik kan nog wel even doorgaan!!.....

Ik ben inmiddels verhuist naar een mobilehome.... Helemaal lekker voor mezelf.. en dat is best relaxed om na je werk gewoon zelf even te hangen en niks te doen!.....

Vandaag zijn we begonnen met het opknappen van de jongerenbar.. en dat is erg leuk!!... Lekker schilderen en kliederen op de muren etc...!! En het ziet er al mooi uit!.... Ik heb een hele vette saxofoon geschilderd op de muur!!... Met muziek noten en allemaal gekleurde bloemen, en ook nog de bar opgeknapt en tegels weg lopen rammen!.... Jaa heerlijk om alles eruit te slaan!! en het leuke is dat we alles zelf mogen bepalen.... Dus wat wij willen dat kan! Alles kan besteld worden enz.. niets is te gek hierzo!!...Dus je kun je voorstellen dat we helemaal los gaan op de boel op te vrolijken, want dat was hard nodig..!!

vanavond zou thomas heerlijk gaan koken, en dat is ook gelukt tenminste gelukt!.... we gingen barbecueen, met onweerswolken aan de lucht maar ach het komt wel goed dacht thomas! Barry en ik hielde ons mond maar en zo ongeveer 10 min later stond de bbq aan!.... En ja hoor het begint te regenen, waardoor het nog langer ging duren voordat we konden gaan eten!! Tot grote ergenis van barry die lag te kramperen van de pijn op mijn bank!..... De burgers waren klaar om vervolgens maar over te gaan op de rijst met pasta saus!... Nou dat was een beetje saai dus gooiden we er ook maar chicken tonight bij alleen was de chicken weg gelopen!... Dus we hebben lekker gegeten!.... Zo gaat het hier bijna elke avond totdat we zo hard moeten lachen dat we niet meer kunnen eten!.....

Nou tot zo ver maar weer!! Ik hou jullie op de hoogte! Tot op heden werkt het internet wifi nog niet perfect. dus zit ik nog steeds in de receptie!!... Opstart problemen...

Tot schrijvens!!

  • 08 April 2010 - 16:32

    Angela :

    oh dus het is bij jullie niet egt mooi weer? bij ons is het heerlijk weer nu even gelukkig. maar het bevalt wel dat andere huis of dinges waar je nu ik woont ?:P
    misschine tot in jullie :D

    xx

  • 09 April 2010 - 18:12

    Hanneke:

    Haaai.
    Oeh een mobil home, lekker koud! ;) Maar wel lekker af en toe in je eentje!
    Haha ik ging net naar de C1000 en dacht oh misschien werkt Kris wel... Ohneee dat kan helemaal niet! :(

    Tot bijna!

  • 11 April 2010 - 13:30

    Lars Kamer:

    Regen in Frankrijk

    Zon in Mallorca

    Qua weer heb ik het nog beter haha

    Maar komt wel goed, zonnetje komt er ook vast snel daar

    En ja haha man wist niet dat ik kon dansen, maar het lukt en het is gewoon best wel vet!

    Nja lees maar alles in reisverslag, dan zie je het wel allemaal haha

    Als ik terug ben leer ik je wel paar dansjes van the wizz, ease on down the road is wel vet:P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kristian

Ik ben student aan de NHTV in Breda en ik studeer daar International Theme Park and Attractions management. Voor mijn studie woon in nu in Orlando Florida, en voor de mensen die echt niet weten waar dat ligt. In de United States of America. Wil je meer weten en op de hoogte blijven kijk dan gerust even rond hier op mijn reisdagboek! Groeten Kristian

Actief sinds 15 Feb. 2010
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 16031

Voorgaande reizen:

09 Januari 2014 - 08 Augustus 2014

Internship at Walt Disney World Resort

01 April 2010 - 21 Augustus 2010

Vive La France

Landen bezocht: